Новини Технології 22.03.2024 о 12:05 comment views icon

Понад 40% українців не можуть розпізнати текст, створений ШІ — опитування Kantar Україна

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Розділ Технології виходить за підтримки Favbet Tech

Лютневе опитування Kantar Україна свідчить про те, що українці активно слідкують за розвитком ШІ — майже 79% респондентів знають, що воно таке, однак лише 29% використовували технологію на практиці.

Найбільший досвід використання ШІ у молоді віком 18-29 років (41%) та жителів столиці (37%).

Водночас частка українців, які мали досвід користування ChatGPT зросла: 33% проти 26% у квітні 2023 року. Найвищі показники використання чатбота OpenAI так само у молоді віком 18-29 років (47%), киян (46%) та осіб, які характеризують свій матеріальний стан як вище середнього (41%).

Понад 40% українців не можуть розпізнати текст, створений ШІ — опитування Kantar Україна

Також у порівнянні з квітнем 2023 зросла частка й тих, хто користувався сервісами створення зображень на основі штучного інтелекту (13% проти 10% у квітні 2023). Для третини користувачів Chat GTP радше розвага, аніж надійне джерело інформації.

Коли мова заходить про штучний інтелект, найперше, в українців виникають наступні асоціації:

  • Технологічний розвиток — 35%
  • Майбутнє — 35%
  • Стрімко розвивається — 33%
  • Цікаво — 31%
  • Зручно — 25%
  • Актуально — 23%
  • Корисно — 21%
  • Втрата робочих місць/ знецінення фаху — 18%
  • Позитивне ставлення — 16%
  • Веде до деградації людини — 15%

Тим часом понад 40% респондентів висловили сумнів, що можуть розпізнати текст, написаний ChatGPT або іншою програмою на основі ШІ, і ще 38% вагалися з відповіддю. Водночас 20% українців стверджують, що можуть розпізнати текст, який написаний програмою на основі штучного інтелекту, а не людиною.

Онлайн-курс "Лідогенерація у B2B" від Laba.
Де шукати нових клієнтів, щоб збільшити дохід компанії та які інструменти лідогенерації застосовувати? Розбираємо покроково та комплексно.
Дізнатись більше про курс

Понад третина опитаних повністю довіряють або довіряють тексту, згенерованому штучним інтелектом (34%). У той час як 25% не згодні з цим твердженням і не довіряють тексту, якщо він написаний ChatGPT чи іншою програмою на основі штучного інтелекту, а не людиною.

Водночас учасники опитування скептично ставляться до ідеї називати мистецтвом те, що створює ШІ. Так, картини, створені ШІ, не вважають справжнім мистецтвом 38% опитаних, а з тим, що музика, згенерована ШІ, не має стосунку до мистецтва погоджуються 35% респондентів.

Розділ Технології виходить за підтримки Favbet Tech

Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% українською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологій та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців. IT-компанія входить у групу компаній FAVBET.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: